Reklamace a vrácení

Hups, něco jste spletli nebo jste měli jinou představu. 

Jak postupovat:

  • kontaktujte nás na info@kydexovapouzdra.cz, že budete zboží vracet
  • přiložte vytisknutý formulář ke zboží do balíku
  • zboží pečlivě zabalte, aby nedošlo k jeho poškození
  • zajděte na Zásilkovnu, kde nahlásíte náš kód zpětné zásilky 93274712, obsluha podacího místa sama vytiskne štítek, nalepí ho na zásilku a předá zákazníkovi potvrzení o převzetí zásilky. Za odeslání na pobočce nic neplatíte, částku zpětné zásilky 75 Kč vám strhneme zápočtem z vracející částky / reklamace mají dopravu k nám zdarma
  • Zásilkovna nám zboží doručí obvykle do 5ti pracovních dnů

 

Vrácení zboží do 14 dnů od převzetí - odstoupení od kupní smlouvy*

undo

V případě, že jste objednali na firmu, nelze využít odstoupení od smlouvy. Zboží musí být v původním stavu, nepoužité a neopotřebované. Peníze vám vrátíme v zákonné lhůtě do 14 dnů, snažíme se dříve.

Formulář: odstoupení od kupní smlouvy

Reklamace

undo (1)

Nejste s něčím spokojeni, je třeba to upravit - opravit.

Formulář: reklamační list

 

*na pouzdra vyrobená přes konfigurátor na zakázku se nevztahuje záruka na vrácení peněz bez udání důvodu do 14 dní vzhledem k tomu, že se jedná o zakázkovou výrobu. Klasická záruka na výrobní vady nebo jiné chyby podobného charakteru zůstává. Více v obchodních podmínkách

Vaši výměnu, vrácení nebo reklamaci zboží nikdy neodkládáme, ale je potřeba brát v potaz dobu doručení k nám a spojenou administraci s celým procesem.