Reklamace a vrácení
Hups, něco jste spletli nebo jste měli jinou představu.
Jak postupovat:
- kontaktujte nás na info@kydexovapouzdra.cz, že budete zboží vracet
- pošlete v příloze emailu formulář nebo ho přiložte vytisknutý ke zboží
- zboží pečlivě zabalte, aby nedošlo k jeho poškození
- zajděte na Zásilkovnu, kde nahlásíte náš kód zpětné zásilky 93274712, obsluha podacího místa sama vytiskne štítek, nalepí ho na zásilku a předá zákazníkovi potvrzení o převzetí zásilky. Za odeslání na pobočce nic neplatíte, částku zpětné zásilky 75 Kč vám strhneme zápočtem z vracející částky / reklamace mají dopravu k nám zdarma
- zásilka směrem k nám se dopravuje cca 7 pracovních dní, pokud chcete rychlejší způsob pošlete Balíkem do Ruky poštou Kam zasílat, jakmile přijde, částku obratem posíláme na účet
Vrácení zboží do 14 dnů od převzetí - odstoupení od kupní smlouvy*
Zboží musí být v původním stavu, nepoužité a neopotřebované. Peníze vám vrátíme v zákonné lhůtě do 14 dnů, snažíme se dříve.
Formulář: odstoupení od kupní smlouvy
Reklamace
Nejste s něčím spokojeni, je třeba to upravit - opravit.
Formulář: reklamační list
*na pouzdra vyrobená přes konfigurátor na zakázku se nevztahuje záruka na vrácení peněz bez udání důvodu do 14 dní vzhledem k tomu, že se jedná o zakázkovou výrobu. Klasická záruka na výrobní vady nebo jiné chyby podobného charakteru zůstává. Více v obchodních podmínkách.
Vaši výměnu, vrácení nebo reklamaci zboží nikdy neodkládáme, ale je potřeba brát v potaz dobu doručení k nám a spojenou administraci s celým procesem.