Výměna a vrácení zboží

Hups, něco jste spletli nebo jste měli jinou představu. 

Jak postupovat:

  • kontaktujte nás na info@kydexovapouzdra.cz, že budete zboží vracet
  • pošlete v příloze emailu formulář nebo ho přiložte vytisknutý ke zboží
  • zboží pečlivě zabalte, aby nedošlo k jeho poškození
  • zajděte na Zásilkovnu, kde nahlásíte náš kód zpětné zásilky 93274712, obsluha podacího místa sama vytiskne štítek, nalepí ho na zásilku a předá zákazníkovi potvrzení o převzetí zásilky. Za odeslání na pobočce nic neplatíte, částku zpětné zásilky 75 Kč vám strhneme zápočtem z vracející částky / reklamace mají dopravu k nám zdarma
  • zásilka směrem k nám se dopravuje cca týden, jakmile přijde, částku obratem posíláme na účet

 

Vrácení zboží do 14 dnů od převzetí - odstoupení od kupní smlouvy*

undo

Unáhlená koupě nebo jiné očekávání od zboží - peníze vám vrátíme v zákonné lhůtě do 14 dnů, snažíme se dříve.

Formulář: odstoupení od kupní smlouvy

Reklamace

undo (1)

Nejste s něčím spokojeni, je třeba to upravit - opravit.

Formulář: reklamační list

 

*na pouzdra vyrobená přes konfigurátor na zakázku se nevztahuje záruka na vrácení peněz bez udání důvodu do 14 dní vzhledem k tomu, že se jedná o zakázkovou výrobu. Klasická záruka na výrobní vady nebo jiné chyby podobného charakteru zůstává. Více v obchodních podmínkách

Vaši výměnu, vrácení nebo reklamaci zboží nikdy neodkládáme, ale je potřeba brát v potaz dobu doručení k nám a spojenou administraci s celým procesem.

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení